miércoles, 9 de junio de 2010

Entrevista a Ricky Rubio

L'entrevista

Dades de Ricky Rubio
Nom: Ricard Rubio Vives

Data de neixement: 21 de octubre de 1990.

Lloc: El Masnou (Barcelona).

Pes: 78 kg.Altura: 1,90 cm.

Estudis: 2n Batxillerat


-Creus que vas fer be de vindre al Barça?
Si, després de tot el que va passar, el millor que em va poder passar es fixar per aquest meravellós club que m’han acollit molt bé i sempre estaré agraït.

-Et sents agust amb els companys de equip, nous aquet any?
Per suposat, som un bon grup.
-Que penses del teu futur? On et veus?
De moment sóc feliç aquí, i perquè no dir-ho el dia de demà m’agradaria marxar a la millor lliga del món, l’NBA.
-Creus que has assolit els objectius personals amb el barça?
Després d’un estiu mogut, amb el tema del meu fitxatge crec que finalment vaig donar a la clau, crec que ara sóc millor jugador gràcies a aquest equip meravellós
-I amb Espanya que penses, sou capaços de guanyar el mundial?
Crec que som un bon equip, compenetrat i amb ganes de guanyar. Per suposat que som capaços però no val a dir-ho hi ha que demostrar-ho i crec que ho demostrarem.
-Com et definiries com a jugador?
M’agrada córrer i crec que sóc un jugador ràpid. Diuen que sóc intel·ligent repartint el joc a la pista. Y també crec que soc un base generós, que penso en els companys i treballo en equip.
-Creus que l’equip t’ajuda a créixer com a jugador?
Si es clar, el dia que pensi que m’estic estancant en aquest equip serà el dia que decideixi marxar a un altre lloc.
-Son els partits grans, com el de la final propera contra el Caja Laboral els que mes et fan gaudir o els que mes et fan sofrir?
Gaudir. La gent està més involucrada, més a sobre. No es que hi hagi més pressió sinó més ganes de jugar. Clar que també pateixes, perquè en aquest club m’han ensenyat que una final contra el Caja Laboral es especial.
-Que us guanyes el Caja Laboral seria una sorpresa?
No, tots dos equips han fet mèrits per arribar a la final, però només hi ha un vencedor i faré tot el que estigui al meu abast per aconseguir-ho nosaltres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario